skolan

Mina dagar kommer se ut som nedan för er som känner er alldeles galet nyfikna!

Måndag  09.20 - 16.00
Tisdag    11.30 - 15.40 VT 11.30 - 15.05
Onsdag  11.10 - 14.15
Torsdag  08.20 - 16.00
Fredag    08.55 - 11.55  VT 10.10 - 11.55

Dom kurser jag ska läsa är:

Information och layout A                 
Organisation och ledarskap          
Internationell ekonomi                    
Filosofi A                                            
Pedagogiskt ledarskap                  
Matematik C                                      
Projektarbete                                     
Psykologi A                                         
Religionskunskap A                         
Rättskunskap                                    
Svenska B                                          
Svenska C          
Friskvård B??
                                
Kul för mig va. Finns inte en enda som jag ens tycker verkar lite kul, de brukar alltid vara nån iallfall men inte i år.. Men man vet ju inte jag kanske kommer tycka Psykologi eller nåt är askul?/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0