sovmorgon igen

Aah nu sitter jag ute på ballkongen och njuter av min sovmorgon. Inte så jättefint väder ute, men de regnar inte iallfall. Kikade precis på matsedeln och de blir typ fisk i skolan idag så de va tur att jag åt en rejäl frukost. Vill ju inte att eftermiddagen ska bli lika jobbig som igår när ja va så hungrig att ja nästan käkade upp Emma på väg hem från skolan.. Idag har jag en del att stå i med förutom skolan. Ska nog på stan efteråt har ja hört ryktas om och sen måste jag förbereda mitt föredrag som ja inte börjat med ännu som ska hållas imorn bitti! Och klockan 19-22 ska jag stå nere på stan och ta betalt när folk går på toa på statracet. KUL.... Behöver träna också men det hinns inte med för då blir allt fel i duschschemat o sådär..

Men nu ska ja gå o borsta bissarna och sen ska jag nog börja bege mig mot skolan. Ha en bra dag mina vänner/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0