Tillbaks till jorden

Har spenderat kvällen med nyhemkommna Amanda och de va jättekul att äntligen få höra om allt nu! Snackade ju då som ganska förståligt är om Ayia napa och nu tror jag jag kan komma tillbaks till verkligheten igen nu så här efter typ 70 dagar hemma. Amanda hade köpte med Fanta Lemon och en fin liten ask med sand från Nissi beach till mig! Det gjorde mig väldigt glad : )


Finns det något godare så säg!



Vi har alltid vart rätt coola av oss Amanda o jag. : )

Nu skall jag nog entra min bädd för jag är helt sjukligt trött! Och imorgon ska jag verkligen försöka sova ut rejält. Känns typ som om att jag inte har haft tid o sova på hela lovet, men de har jag vet bara inte vart tiden har tagit vägen.. Nu vet ja inte själv va ja skriver ens så de är nog bäst att jag sätter punkt här.Japp./Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Amanda

Riktiga coolingar är vi;)

2008-08-17 @ 18:20:21
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0