Tisdag

Då börjar ännu en dag lida mot sitt slut. Om varje veckodag kommer blir så här så kommer det bli ett långt år. För hitills sen skolan började har mina dagar sett ungefär exakt likadana ut. Skola, hem, käka, datorn, tv, sova, träna, duscha, käka, datorn, sova. Men de är de att jag är så trött och hungrig när jag kommer hem från skolan så jag orkar liksom inte ge mig ut på nå äventyr!

Ska snart iväg på träningen och känner mig inte ett dugg taggad. Som vanligt. d

Måste komma på något på tema höst att prata om på torsdag men de går inte! Jag har inte en enda ide o ja kan inte ens sova på kvällarna bara för att ja funderar på de där hela tiden :P

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0