Torsdag

God morgon!

Har sovit dåligt inatt och drömt märkliga drömmar. Och nu regnar det.. Men det gör inte mig så mycket, jag anser att om det bara ska vara halvdant väder kan det lika gärna få regna och åska occkså. Iallfall om man inte ska vistas utomhus.

Glömde att tala om igår att jag var hos Gerd och hälsade på. Det var riktigt skönt att se hennes naturliga ja igen :) Vi spelade gitar hero och jag dundersög, men de va kul ändå.

Ikväll kommer Louise, Anna, Madde, Linnea, Emma och Anna sofia hem till mig. Ska ha en riktig supertjejkväll och bara käka, mysa o snacka hela natten lång tror ja :) Annars idag ska jag nog bara softa runt, njuta av de här sista dagarna som är kvar av ledigheten. Sorjligt men sant.

Upptäckte föresten igår också att jag fått ett fuckit jävla vider munsår!!!!! JÄVLA SKIT! Får alltid de vid den här tiden på året!! Bläääää.... Kommer inte kunna vistas ute utan att skämmas jag hatar de verkligen! Men men de är för sent att göra nåt åt nu, har redan hunnit blivit mega as stort...

/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0