Trötter

Nu kommer en uppdatering från en lite trött och ganska irriterad Malin. Anledning är den att den där jävla ipoden inte går att betala! Och om man inte betalar inom 3 dagar får man den ju inte heller.. Blir så trött. Aja ja får försöka skita i de just nu och ta en tupplur istället. Var verkligen jättemycket folk på Ejes idag och jag har ont i både rygg o ben. Hatar alla trappor dom har på de där stället.

Sen när jag vaknat, vilket antagligen är om ungefär 30 minuter så tänkte jag göra en ansiktsmask, ta ur min fläta och käka lite. Ja så äre, för sen kommer Emma, As, Louise och kanske Linneus hit och kanske nån mer I dont really know./Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0