oj oj oj

Har varit en väldigt händelserik helg denna helg! Både på gott och ont :/

I fredags var jag, Emma och Madeleine hos Louise på besök. Där satt vi mest och pratade och bara myste :) Blev senare än jag räknade med så på lördagen när jag skulle upp och jobba var ja väldigt trött och de va väldigt tråkigt. Men jag överlevde allt.

När jag jobbat klart kastade jag mig i sängen och sov rätt länge och sedan gjorde jag mig lite fräsh och for iväg till Anna. Där Satt vi återigen mest o snackade, Anna och Emma förferrade lite för dom skulle till statt. Tempot blev högre och högre och tillslut tog vi cyklarna iväg mot stan. Dock slutade de inte som planerat direkt.. Emma trillade på cykeln och de va de värsta jag sett på riktigt länge! :( Trodde de skulle sluta riktigt illa för de va blod överallt men hon klarade sig med fläskläpp, svullen nos, några tandbitar borta och skrapsår på knäna. Lilla Gräddis.. Det är verkligen hemskt att se sin bästa kompis på de viset kan jag lova. Men allting gick bra tillslut och hon kom hem ordentligt. Men nu tänker jag på dig hela tiden ska du veta och de kommer snart bli bättre :)

Söndagmorgon ringde alarmet 06.50, ja fattade iiiingenting. Men tillslut kom jag på att jag skulle till stan och städa ju och de känndes riktigt onödigt att gå upp för de, va några cigarettfimpar och lite snus här o var bara och de tog typ en halv timma.. När jag kom hem igen vid 8 gick ja o la mig igen och ja kunde sova riktigt länge faktiskt, helt otroligt. Sen vid 2 åkte jag ut till Mattias, vi gick typ världens längsta prommenad och de trevligt som alltid. Sen gick vi o kollade på fotbollsmatch och de va kul de med.

Nu sitter ja o funderar på vad jag ska lägga in för bilder till de här inlägget.. Har lite bilder på mobilen men ja orkar aldrig lägg in bilder från den. Vet i ärlighetens namn inte vart sladden är...


Fick bli o kopiera en bild från Emmas blogg :P

/MAGGAN

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0