Kerstin

Jag är visst riktigt dålig på att lägga in bilder nu för tiden men jag tar aldrig direkt så mycket kort. Blir så himla lika hela tiden. Idag tänkte ja lägga en bild på min käre vän Kerstin "K" Carlsson för att hon gör träningen så himla mycket roligare att gå på ;) (ett annat plus är superhunken som tränar innan också) Men då slog det mig iallafall att ja inte har nån bild på henne! Sååå de får bara bli en enkel hyllning. Och imorgon ska ja kasta så mycket vattenballonger på henne att hon inte ens kommer kunna andas för hon är så dränkt! Moahahaha. Skämt å andra sidan för ja har inga o kasta.. Men nollning imorn iallfall får se hur pass synd de blir om dom små glinen.


Googlade på Kerstin Carlsson och den här bilden kom upp höhö. En bild iallfall..



Annars så kan jag påpeka att jag precis åt upp den sista frukosten.. Så antingen får jag fara till Maxi tidigt i gryningen imorn eller så får jag typ svälta. Får se hur det blir med den saken. Och nu ska jag bara vänta på att mitt hår ska torka exakt rätt så jag kan göra en fläta sen så jag kan gå o lägga mig sen. Blir alltså lockig kaluffs imorn! Men fuck fuck fuck jag har ju näsan inget hårspray kvar kom jag på nu! ÅÅH ja måste till Maxi imornbitti... /Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0