sunday without sun

Känner mig som en prinsessa efter att nu sovit u ordentligt! Nästan iallfall. Har ägnat morgonen åt att ligga i soffan o glo på beachvollyboll, min nya favvosysselsättning.
 
Ska väl åka iväg till Ica snart och köpa pennor o lite mer block, i år ska det  bli ordning på mina grejor och jag ska hålla rätt på pennor och så vidare. Hah lycka till Maggan tänker ni, men seriöst jag ska verkligen de. Jag ska verkligen försöka iallafall.

Ännu senare ska jag väl masa mig ut i löparspåren. Men innan de vill ja bara ligga o mysa framför en mysig film! Eftersom jag inte kan ladda ner filmer längre på grund av de här sega bredbandet så är detta tyvär inte möjligt om jag inte kollar på nån gammal dålig som jag redan sett. Men de får väl funka!/Maggan

I love life


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0