Nya kläderna

Karlstadstrippen var kul och jag hittade en hel del. Det mesta till rimliga priser, visserligen svider det lite så här i efterhand som alltid när ja kollar in på min swedbanksida. Men det behövdes verkligen lite nytt! Det jag blev mest besviken över är att ja inte hittade några pärlörhängen.. Tappade ju bort 2 par i napa och det sissta paret håller på att gå sönder, men jag får leta vidare.

Här kommer kläderna iallfall.


Lång skjorta från Gina Tricot


jeans från MQ

liten blus från Indiska

Lång t-shirt eller vad ni vill kalla det från Gina tricot. Den är lila fast ser ut som blå på bilden.



Förutom detta köpte jag även ett par byxor till från MQ och en tröja från Indiska. Datorn segar mer än någonsin så jag har inget tålamod till att lägga in fler bilder..

Annars så sitter jag här och surfar runt. Tensta är ju i stan men jag har fixat mig en spelningslista med bara tenstalåtar som ja ska lyssna på istället. Går väl lika bra de, det är ju så kallt ute liksom :P

/Maggan

 I love life

Kommentarer
Postat av: Louise

Jättefina plagg Malin, snyggt som alltid! :D

2008-08-06 @ 21:06:17
URL: http://loaa.blogg.se/
Postat av: j

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-06 @ 23:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0