SAKNAR

Kollar bara lite halvt på filmen, var visst inte lika bra som jag minns den.. Istället ramlade jag som vanligt in på Kenzas blogg och hon hade lagt in massa bilder och skrivit om hur mycket hon saknar Kreta och ja vet, jag tjatar mer om Ayia napa än vad en 3åring tjatar om glass men ja tänker jui nte på nåt annat.. Sååå ja tänkte ännu en gång bara dela med mig av allt.


 

För jag saknar att sitta på Arlanda o vänta, samma bänk som jag och Emma sov på när vi skulle till Mallorca och bara att sitta där saknar ja!


Jag saknar vårat simpla hotellrum på Pavlinia. Våra ynkliga taklampor.. Reglerna på dörren, där den viktigaste regeln va att man skulle ha kul på semestern.


Jag saknar att ligga vid poolen, de dagar då vi verkligen inte orkade gå till stranden. När man va tvungen att gå o ta ett dopp då och då bara för de blev så sjukt varmt!


Ja saknar att sitta o käka världens godaste pizzaslizar och kolla på pippifåglarna utanför Zorbas.


Ja saknar att ligga på min madrass och ha den där oroliga lilla känslan i mig att Emma och Anna när som helst kan komma o vända upponer på den..


Jag saknar när vi kom hem från stranden och vi började göra oss i ordning. När jag fick sitta o vänta på segpropparna varje eftermiddag.

Jag vrålsaknar vårt förfestande på ballkongen!

Jag saknar alla kvällar på Grabbarna Grus, alla man träffade, musiken, drinkarna ALLT va perfekt!


Jag saknar Electric lemonade, när man blev blå på tungan

Ja saknar partybåten, de turkosa vattnet, "Sandalen" haha


Ja saknar att kunna hitta vimmelbilder på efterfesten...


Jag saknar att nattbada  i våran pool.. Fan va ja saknar de!

Ja saknar dom korta lurarna man fick ta på eftermiddagarna istället för att sova på natten..


Anna, jag och shottarna... Den där kvällen när vi fått i oss alldeles för många och inte kunde gå ett steg till grabbarna utan att vi garvade ihjäl oss..


Jag saknar för i helvete tillomed invaliden!! När alla på hela hotellet i princip stod ute på sina ballkonger o kollade på när han höll på ute i poolen.. Oj ojoj.


Aa ni får tycka ja tjatar hur mkt som helst, men åk dit så kommer alla förstå varför man saknar allt../Maggan

I ove life

Kommentarer
Postat av: Emma

fy fan vad jag saknar allt det där!! Det var så SJUKT JÄVLA ROLIGT!!! :D

2008-08-09 @ 17:13:05
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0