Nice evning

Nu har jag diskat klart och fixat efter finbesöket som var här förut. Att inte ha diskmaskin är verkligen fuckigt men vill min mamma leka att hon lever på stenåldern så finns de inte mycket att göra..

Var iallafall en riktigt mysig kväll ikväll :) Jag och Amanda åkte och handlade grejor till tacos och sedan lagade vi plus Madde i ordning det och sedan kom de andra minus Louise som kom lite senare och så bara käkade vi och snackade och lyssnade på lite music. Vore kul om vi kunde träffas oftare tycker jag! Snackades en del napa och vi gav dom de sista tippsen inför deras resa :P



Set ju så jävla mysigt ut med blixtens ljus o allt.. Men de va de iallfall


Imorgon kommer förhoppningsvis mor o far o hämtar upp mig för då ska vi in till Karlstad, shopping på schemat! Äntligen! Hoppas jag kan hitta minst ett par jeans, vore verkligen väl behövligt. Japp japp men nu ska jag slänga ifrån mig datorn o försök somna in till det smattrande regnet../Maggan

I love life

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jättemysigt och trevligt var det:D

2008-08-05 @ 13:22:00
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0