yesterday

Fy farao vad jag mår allt annat än bra idag. Har aldrig mått så här dåligt efter en partykväll! Blää.. Har typ kunnat sova 3-4 timmar eller nåt men jag ska väl krypa ner i sängen snart igen.

Gårdagen dåra, besvikelse? Vet inte vad jag väntat mig mer, men aa de va inte som jag trodde :P litet o jäävligt svettigt. Men man träffad ju en del gammla ansikten och de är ju alltid roligt.

kvällen efter kvällen blev lite oväntad, jäkligt oväntad. men ibland blire så med. Ja skriver verkligen i koder kom ja på nu, känner man inte mig har man inte en aning om va de är ja skriver om.. Mystiskt ja visst.

Men kortfattat nu då:
Gårdagen=skum
Dagen=döööd


/Maggan

I love life

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0