2 dagar kvar

Ny dag, nya möjligheter. Har precis varit iväg på Maxi med mamma och Linda där allt till imorgon inhandlats, för som jag tidigare nämt så kommer några av mina vänner över på Pink party imorgon och då ska det serveras middag. Vad det blir håller jag hemligt och det har tagit mig typ en månad att komma på men det blir nog gott hoppas jag.

Igår kväll tvingade Linda mig att kolla på Twilight och jag trodde verkligen inte det var min typ av film men den var faktiskt jättebra! Kollade även på Ondskan tidigare och den är också en riktig höjdarrulle tycker jag. Så det blev en riktigt mysig filmkväll =) /Maggan


Kommentarer
Postat av: Anna

fan va kul det ska bli imorn! :)

2008-12-26 @ 12:39:12
URL: http://mufflann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0