Arena vs mastis..

Känns som om ja fart o flängt runt hela dagen, men ändå vet ja inte vad ja gjort! Har vart hos farmor, vart ute o gått och bakat sen jag skrev sist. Ringt en miljon samtal har jag gjort också, har nog ringt lika mycket idag som hela mitt liv samanlagt.

Samtalen har handlat om Arena vs Mastis ungefär. Frågan är nämligen vilket de blir imorn efter maten här.. 50% av mina kompisar ungefär finns på Arena och 50% på Mastis kanske. Mastis kan vara tråkigt som tusan beroende på vilka som är där, men å andra sidan kan alla hänga med då och de blir betydligt billigare. Arena kommer antagligen inte vara så fullsatt och ett dåligt band spelar och det blir ju rätt dyrt. Men ändå drar definitivt Arena mer. Det känns inte så sjyst dock att slänga ut alla kl 22, men allvarligt varför ska jag tänka på alla andra jämt, ingen är ens tvingad att komma hit... Jag vill bara för en gångs skull ha friheten att kunna välja om jag vill gå ut och vart! Suck.. Det bästa är ju att jag kan sova kvar i Karlstad denna gång också tack vare världens bästa syster. För just nu är hon verkligen det, så om du läser det här kan du ju fortsätta med de ;) Men nu ska ja nog sova eftersom ja jobbar imorn och det kommer väl bli en lång dag!/Maggan

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag kommer nog tyvärr inte kunna komma ikväll Malin, men jag hoppas att du/ni får en jätterolig kväll. Och det är din fest, så jag tycker att det är du som ska välja!

2008-12-27 @ 08:55:28
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0