året

Stannade visst uppe ett tag till. Sitter o lyssnar på gamla låtar som jag fått under tiden jag haft den här datorn, nästan ett år de vill säga. Sitter o tänker på vad man associerar låtar till massa händelser, människor, humör och allting. Har lyssnat på massa låtar jag fick av en grabb för hundra år sedan och det slog mig då att jag nästan glömt bort att  folk som jag träffade väldigt ofta förut existerade. Mycket har hänt under ett år om man säger så..

Har tänkt rätt så mycket på det som hänt under året nu när det snart är slut. Tänker på hur allt skulle blivit om man gjort saker annorlunda. Om jag just den speciella dagen inte varit så förbaskat blyg... Yes men life is life./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0