bästa dagen

Igår var den bästa dagen på riktigt riktigt länge! Och det har jag mina vänner att tack, så tack!

Började dock med att jobba, men de gick snabbt när jag hade nåt att verkligen se fram emot :D När jag kom hem blev de dusch och tillfräshning och lite förberedeler. Softade nog lite för länge dock för de blev lite stressigt fram mot slutet och jag vimsade runt som en höna när vi skulle laga mat! Tur att jag hade Amanda till hjälp, annars vet ja inte va de hade blivit :P Sen började folket komma och de blev en enligt vissa misslyckad förrätt, en varmrätt och efterrätt, hade nog kunnat välja nåt annat men de är sent nu. Sing staret åkte även fram och vi fick lov att lyssna på en gammal absolute music 35 eftersom ja inte bränt någon skiva. Vid halv 12 ca gick vi vidare med Mastis i sikte. Det var verkligen jätteroligt! En kanonkväll verkligen och det har jag som sagt mina vänner att tacka, Pink ladies;) Beställde en rosa, god mjölkdrink också för att hålla fast vid de rosa temat. Vid 2 var det dags att knalla hemmåt och de va synd att tiden gick så snabbt för ja ville inte hem.. Men hem kom jag och jag vaknade kl 7 imorse, har fått allvarliga sömnproblem på sistonde! Så nu är jag väldans trött och ska ta mig en lur.
The partydog


Sing star blev de ju som sagt =)


Pink ladies på Mastis

Fick sjukt fina presenter av mina fina! Tusen tusen tack!!

Snacka om att vi syntes på dansgolvet, ja lyyyser ;)


PS. synd att du inte var med Louise och krya på dig! DS./Maggan

Kommentarer
Postat av: Lois

GRATTIS MALIN :D

2008-12-28 @ 15:22:31
Postat av: Emma

vilken liten bild-tjuv du är då :O haha

2008-12-28 @ 15:22:56
URL: http://eemmaa.blogg.se/
Postat av: Kristin

Grattis Mallan-Brallan!!:D

2008-12-28 @ 20:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0