Björn

Blev en bra sista dag på året, eller nästsista kanske de blir. Åkte ner till stan och mötte mamma, vi gick till banken där jag beställde ett Visakort och så fixade vi så att mitt studiebidrag kommer direkt till mig nu när jag är oldie. Satte även in pengar för er som vill veta om mitt besök i detalj mera. Sedan vid 2 träffade jag Madde, Emma och Anna och vi käkade på Paus och satt kvar en jäkla tid. Härliga flickor de där =)

Sen åkte jag o mamma o handlade och nu sitter ja o kollar på Björn Gustavsson. Lindas desperathet av denna man har smittat av sig, han är verkligen kul haha. Nu ska jag kolla på Step brothers men ja bjussar på mina favoriter med Björn!/Maggan


 


HAHAHAHAHAH...

Kommentarer
Postat av: Lois

hahahahahhaha fasen va ja älskar björn! "Helvete lars-olov" haha

2008-12-31 @ 14:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0