Bye bye basket

Nu har en hel dag snart gått o jag har verkligen inte fått ett skit gjort! Har kollat på Tv nästan hela eftermiddagen, dags att börja ta tag i livet? Nej inte riktigt än, ja är ju inte vuxen ännu banne mig.. Ska snart gå ut med Valter iallafall och sen ska jag ner till hallen. Blir ingen träning där, blir väl ett adjö eller så.. Har bestämt mig för att faktiskt verkligen sluta, känns lite vemodigt då jag spelat sen ja började 7an men de är ett beslut som förr eller senare ändå måste fattas.


Så bye bye basket antar ja...


Och till personen som komenterade om att ja käkar hela tiden kan jag ju tala om att jag idag har gått o käkat pepparkaksdeg hela dagen ;) Så nu är det bara o vänta o se när jag kommer att rulla fram, för lika mycket träning som tidigare kommer de ju knappast bli nu haha/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0