Elf



Har precis kollat på bästa julfilmen genom tiderna,Elf.Så himla rolig och bra, kom i liiiitegranna stämmning iallafall.

Och nu är det väl bara att invänta morgondagen då! höhö attans vad jag vill vara barn igen.. Men de är nog rätt omöjligt eller, tomten? Aja dagen har bjudit på de ena o de andra, först en sväng på stan o Ica, sen ööh ja va hände sen? Lite senare iallafall gick jag ut på en långprommenix i kylan och sedan var det betapetturnering som gällde, jag och Linda mot pappa o mamma, gissa vilka som vann? Kokosnöt har ja käkat idag också, de va mumsigt :D Dock inte mjölken. Och nu ska jag nog snart knyta mig faktiskt, man vill ju va uppe med tuppen imorn så dagen blir extra lång ;)

Sov gott allihopa/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0