Heldags shopping

Då var jag hemma igen efter en lång dags shopping! Åkte 10.05 och åkte hem igen vid 16.41. Men jag fick en hel del uträttat :D Köpte julklapp till Linda, mamma och farmor, bara pappa kvar nu och de känns ju verkligen skönt måste ja erkänna, nöjd med allt är ja också! Köpte en hel del till mig själv också, försvann en hel del pengar iallafall. Köpte 2 kjolar, ett par strumpbrallor, en t-shirt och ett par stövlar, JA ett par stövlar! Helt fantastiskt, jag har äntligen hittat ett par som iallafall är okej. Borde kunna ha varit mer okej med tanke på att hela studiebidraget for iväg, men jag var tvungen så de går inte att göra nåt åt de.. :P Käkade även på Waynes med Linda, hon lurade i mig kyckling o fetaost pastasallad, den var helt okej men jag orkade knappt hälften o ja är fortfarande mätt!

Kan inte fatta hur ni tänker..

/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0