Karlstad igen

Som jag tidagare sa så åkte jag Anna sofia och Emma till Karlstad förut och de vart riktigt kul även fast jag inte hade pengar att göra av med! Var lite allmänt smakråd bara och så satt vi och åt ett bra tag och det är ju alltid roligt när man är på besök i en lite större stad. Så nice att As har körkort också, man har mycket roligare i en bil en i en buss ju ;) I have planned my birthday now haha. Jag läängtar :D Och jag måste bara tillägga att jag var den bästa Dj:en, Cj Blå, eller nu mera Dj Pink. Jag önskar mig en bränd smala sussie soundtrack skiva av Anna sofia! Japp men nu ska ja nog chilla lite, har inte blivit mycket av den varan idag nu ju./Maggan



The driver

Tönten


Var lite halkigt o snöigt, men de stoppade inte oss!


Snygga paraplyet

Mitt käk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0