Karlstad IGEN och LOOOOV

Nu är det looov! Lyckan är kommen, hoppas den är här för att stanna ett tag! Ännu med lycka infann sig när jag kom hem och mamma talade om att jag har fått rejäl löneförhöjning tydligen nu när jag fyller år, älskar redan att vara 18.

Skolan idag var mysig, paketbyte, julsång och julfilm i aulan. Efter skolan åkte jag till Karlstad ännu en gång, har vart där mycket nu på sistionde! Var jag, mamma o pappa som åkte, o jag körde och det gick asume. Tänkte försöka få tag på en teoribok nu på lovet så ja kan plugga lite, man är verkligen motiverad nu när både Anna o Linnea tagit =) Men väl i Karlstad då så åkte vi först till Haga o hämtade upp Linda, kollade på balklänningar men ja var inte på humör för att pröva så de va inge mer med de. Sen gick vi till stan o då skulle ja o mamma vara med i en liten "undersökning" som Linda o hennes kompis skulle göra i skolan. Gick ut på att vi 3 skulle stå i kö till en bankautomat och den brevid skulle vara tom, den 4de skulle observera hur många som gick till den tomma eller och de ställde sig i kön. Alla ställde sig i kön, lite kul faktiskt :P Sen fick jag lov att gå runt själv på stan o strosa eftersom min madre skulle köpa julklappar. Shoppade lite på grund av löneförhöjningen ;) Blev ett paket lösnaglar och två par trosor. Yeah. Sen blev jag hungrig o satt på Wayens o åt ensam o sen åkte vi hem.

Nu är jag hemma och det var tänkt att jag, anna o emma skulle hittat på nåt ikväll, firat annas körkort och firat att de är jullov. Men de verkar inte bli nåt.. Jag som är uttråkad.. Men men nu är Linda hemma iallafall, de gör livet lite roligare från stund till stund iallafall. Tjoflöjt/Maggan


Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack Malin:)

2008-12-20 @ 10:38:11
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0