Karlstad igen

Denna andra advent har som sagt spenderats i Karlstad. Åkte först till Alfies tror ja de hette och åt supergod mat! Sedan åkte vi vidare till Ilanda för pappa skulle köpa grejor till akvariet som vanligt.. Och sist åkte vi till IKEA, där fick jag med mig 6 coktailglas hem och ett par lila tofflor. Skulle ha kört hem egentligen, men jag var så rackarns trött så jag orkade inte, sov sött istället.


Biffstek med pommes & beja blev de för min del

Linda var med också.


Ugly men grymt bekväma!


Jag är grymt svag för glas, har säkert 7 olika set av glas redan och mer önskar jag mig ;)



Hoppas ingen missar One tree hill nu, för dagens avsnitt är riktigt bra!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0