Längtar

Har kollat på Björn Gustavsson dvdn precis som Linda fick i julklapp och nu kollar jag på en film som följde med min volyme master, nu vill jag ha alla Obh nordicas hårgrejer! Ska pröva den imorn så får vi väl se om det blir lika snyggt som på filmen :P

Nu längtar jag inte så värst mycket till min födelsedag egentligen, nu vill jag till Stockholm, ska bli så kul! :D eftersom vi har tunnelbanekort kan vi ju åka överallt också, ska nog åka till Barkaby ååååh va kul de ska bli!! Händer mycket saker nu i mellandagarna, har kommit på att jag kanske borde planera lite inför den 27de också när mina friends kommer hit, har inte en aning om hur alla ska få plats ännu och va vi ska käka eller nånting, men de löser sig nog, har 2 dagar att fixa de på ju. Sen är det ju nyår också, vad som händer då vet jag inte riktigt men jag hoppas på något bra! Och nu ska jag krypa ner under täcket och njuta av den sista timman som återstår av julafton, man får ju trots allt vänta 365 dagar tills nästa gång!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0