Lusselelle

Mätt o glad sitter jag här o inväntar att klockan ska bli lite mer för då ska jag åka ner till hallen o kolla Elinor som är lucia på Lussebandyn sen blir de väl till att kolla lite på de lilla kalaset ett slag. Ska upp o jobba imorn så de blir väl inte allt för länge.

Under dagen har jag vart i skolan, hade bara klassråd visade de sig, men vi satt i skolan ett tag ändå, spelade Fia o sådär :P Sen när ja kom hem åkte ja med mor till Maxi och vidare till farmor, körde i yrvädret o de gick bra, måste säga att jag börjar bli en riktig talang på de där. Typ ;) Sen tog jag ut Zlatan i snön ett tag också, jag tror han tyckte de va roligt faktiskt, fast han är ju rätt svår att läsa av den lilla krabaten..

Vår lägenhet för övrigt har förvandlats till rena akvariebutiken, har just nu 3 akvarium uppe och de pålar o har sig överallt.. Pappa fixar med nåt nytt projekt nämligen. Alldeles överexhalterad som vanligt./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0