nyårsafton

här sitter jag i godan ro och bara chillar. Har pecis limmat på lösnaglar på min vänstra hand och ska väl snart börja med den andra, hur nu de ska gå med tanke på att jag är helt handikappad på den vänstra nu.. Aja de går bättre idag än i lördags iallafall för jag har köpt ett nytt lim som man penslar på, mycket bättre. Om de blir särskillt snyggt är en annan femma ;)

Nyårsafton idag och jag ha ingen aning om vad kvällen bjuder på ännu, känns bra. Fasst i själva verket gör de inte så mkt, för nåt blir det ju alltid iallafall, troligtvis matlagning om vi hinner köpa nåt innan affären stänger ioförsig.. Aa ja vet inte. Blir nog great. Kul att göra sig fin iallafall =)

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Louise

Du, det borde vi verkligen! :D Jag åker ju till umeå imorgonkväll och kommer hem tidigt på måndagmorgon, kanske kan vi göra något på kvällen då? :D

2008-12-31 @ 17:35:04
URL: http://loaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0