onsdag

Hann visst inte blogga nåt igår upptäckte jag nu. Men jag hade väl fullt upp antar ja, minns fan inte va ja gjorde.. Jo just först när ja kom hem från skolan åtkte jag o mamma ut o gled lite, först Coop där mina sista juleklappar inhandlades och sedan the big city. När vi kom hem slängde jag i mig mitt favvokäk och sen åkte jag iväg till Louise där det vankades Guitar hero, eller vad de där med trummor o så nu heter. Kul vare iallafall =) Efter ett tags spelande gick vi vidare mot köket och åt hallonpaj som söta Louise hade bakat och bara chillade. Jädrigt kul de med måste ja ju säga haha De är såna här spontana kvällar man kommer att sakna som tusan i framtiden.. Men tack för igår iallafall =)

Imorse vaknade jag av ett grattis på namnsdagen sms från Mattias då blev jag glad. Och nu ska ja hoppa in i duschen/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0