ont

Ja nu har det hänt, förkyldningen och allt var det är har brutit ut under natten och jag mår inte bra alls.. På ett sätt är det bra att jag är sjuk nu, för då slipper jag det förhoppningsvis under jul och min födelsedag, men det var en riktigt dålig tid ändå för de är så mycket som måste göras nu! Tar definitivt tillbaks allt jag sagt om att jag vill bli sjuk, för de är verkligen inte kul =(

Måste bara skryta lite om hur duktig jag var igår, blev alldeles chockad av mig själv. Först städade jag rummet, damsög o hela köret och sedan på kvällen fick jag ett megaryck om att skriva på religionen och det var jätteroligt och intressant!! Se, ni blir antagligen chockade ni med när ni läser! Skrev om Buddhismen, och det är min absoluta favoritreligion, allt jag läste var bara hur bra som helst. Lätt som en plätt att jag ska åka till Indien en vacker dag iallafall. Men nu ska jag nog bädda ner mig i sängen igen och hoppas på att jag blir bättre/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0