Running

Bestämde mig för att ge mig ut o springa förut, Kalas Lars bjöd oss ju på fika förut på matten så min kropp ville bara röra på sig. Hatar att springa när de är kallt och nu gör jag det ännu mera! Trodde min hals o mina lungor skulle frysa till is o inte låta mig andas! Men efter halva vägen slog jag på Ayia napa mappen på mp3n så då gick allt mycket lättare.

Nu sitter jag väl bara o väntar på att Charterfeber ska börja och under tiden ska jag väl plugga lite till, för de är de man får lov att göra i dessa tider när man har några minuter till övers. Men snart är de över med pluggandet, studenten närmar sig nämligen med stormsteg!! Sorjligt o skrämmande tycker många, ibland känner jag också så, men inte jusst nu för nu vet jag vad jag ska göra och det känns så rätt! Dock märker jag när ja jobbar på lördagarna hur mycket softare de är att gå i skolan, rast varje timma, korta dagar, man sitter ner så gott som hela tiden, man behöver inte alltid vara på topp och man har alla vänner på ett o samma ställe. Men men, än är de inte dags/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0