SKIT

SKITDAG! Aa lyckan vände snabbare än snabbt kan man ju lungt säga iallafall... Vill lägga mig under täcket o gråta!! Allt bara skiter sig hela jävla tiden, finns inte ens nåt att längta till längre. Längtar inte ett dugg tills julafton, har förtfarande inte en enda liten julkänsla i kroppen. Längtar inte en smula till min födelsedag heller, de där jävla äckelstatt har ju såklart bestämt sig för att stänga lagom till nu och ja ska fan ta tillbaks dom där fula inbjudningskorten för jag vill inte att nån ska komma hit!!!!!! Nyår kan bara också ta sig.. ååhhh ta mig ifrån Kristinehamn!!!



Ja vet vad ni tänker, men snälla låt mig ha mina dåliga perioder för alla andra får ju ha de!

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag förstår dig Malin, känner mig inte heller så överlycklig för tillfället...

2008-12-20 @ 14:38:25
URL: http://aamaaaaandaa.blogg.se/
Postat av: Anna

Inte jag heller men kom ihåg att saker blir vad man gör det till. Vi skiter i den här stan och drar någon annan stans.

2008-12-20 @ 15:22:13
Postat av: Anonym

det finns andra ställen och andra platser, varför bli så förkrossad?

2008-12-20 @ 17:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0