sthlm nästa

Ja då var den här dagen slut snart då, värnlösa barns dag, även min födelsedag. Den har inte bjudit på så mycket nu under dagen, har inte så stor släkt o de kunde inte komma så de blev bara ett besök av lilla farmor. Gott käk o tårta, var inte de minsta sugen på tårta men ja var ju tvungen att smaka liksom.

Men imorse kom ju familjen in med rosa partyhattar, sång o paket iallafall ;D Fick mig min älskade rosa och prickiga resväska som stod högst upp på min önskelista! Jag blev så lycklig! Fick även 2 ursnygga Björnborgtrosor av Limp och sedan blev det pengar vilket verkligen behövs. Nu ska jag strax gå o lägga mig, tåget går nämligen typ 06.20 till Stockholm imorn. Ska bli så kuuul :D Funderar starkt på att ta med min nya resväska för jag älskar den så, men jag får väl ge mig ut o resa lite längre istället kanske ;) Ja så mycket mer hade jag väl inte att skriva. Blir nog ingen update imorn och på tisdag ska jag bjuda på årskrönikan! Längta inte ihjäl er!/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0