Surprise


Gillar väl egentligen den riktiga versionen bäst, men den fanns inte i bra kvalité.. Men den här va också rätt ball. Lyssna vetja :D

Idag har jag haft en del att stå i med, har ju jobbat faktiskt, med vårt företag. Haha 4 jullådor slängde vi ihop iallafall, att alla var till min o Emmas släkt kanske man inte ska nämna dock.. :P Aja de va kul iallafall, och hur häftigt känns det inte egentligen att tjäna pengar på sitt projektarbete? Åkte upp och surprisade min farmor med en låda och det är verkligen roligt att glädja de gammla och ensamma, tror hon blev väldigt glad =)

När vi jobbat färdigt åkte jag hem o då var granen pyntad o färdig, ja ville egentligen ha en silvergran men de fanns visst bara en enda gran kvar och de va en sån där vanlig ful. Så går de när man är ute i sista minut... Hon som sålde hade tydligen sagt att vi fick den för 100 kr för den va så ful, de säger väl allt. Nog om de. Jag följde med mamma till Coop och handlade all julmat på kvällskvisten också. Och efter det kollade jag och Linda på Mirrors, en skräckfilm som var många andra lik. Kan de inte komma ut en annorlunda skräckis snart, med en ny idé för en gångs skull, utan tjejer i 12årsåldern med mörkt hår.. Aja lite läskigt var de iallafall. Nu tänkte ja gå o lägga mig strax eftersom de inte går o sova på mornarna i den här lägenheten.../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0