Thailand villas

Sitter här o väntar på att Life of ryan ska börja och allmänt bara njuter av att det faktiskt är jullov nu i stort sett! Kan ni fatta, jag har gått i skolan i 12 och 1 halvt år nu!! Och det är endast ett halvt år kvar! Och det här blir mitt sista jullov. Jag ska inte göra annat än att luta mig tillbaks och bara njuta iallafall.

Idag började vi 8.20 och det var extremt jobbigt att kliva upp! Var sjukt irriterad, hade en ond finne på kinden och hade sovit sämmre än vanligt, men väl i skolan var det lika soft som alltid nu för tiden. Hade så kallat tal på information och layout, jag pratade om mitt påhittade företag Thailand villas HAHA De var jag Emma och vår lärare ojojoj de va väldigt bra, men jag får visst VG i kursen fick ja veta. Lättförtjänt betyg, minst sagt. Sen gick vår lärare och jag och Emma hade en hel datasal för oss själva, dunkade partymusik och softade :P Sen skulle vi vara med o göra reklam för ekonomiprogrammet för ettorna, verkade dock inte som om att de gjorde så mycket resultat iallafall, komentarer som "tråkigt....", "När får vi information om de andra programmen" kom upp. Varför fattar ingen att de är ekonomi man ska gå? Dagens ungdom alltså... ;)


Paintade ihop en snygg bild i min födelsedagskalender idag också, Grattis till Maud och Kristin som entrar vuxenvärlden idag =D

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Maud

Tack maggie!! :D:D

2008-12-18 @ 17:29:41
URL: http://groose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0