kul jul

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste för första ggn?
Nepp

2. Har du sett din bästa vän gråta?
Mmm

3. Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Inga vad jag vet

4. Vad åt du senast?
En apelsin

5. Har du fått någon komplimang idag?
Hmm aa Anna sofia sa att jag såg annorlunda ut, men ja vet inte om de va bra eller dåligt ;)

6. Har du varit med i en rättegång?
Nej

7. Är du polare med grannarna?
Vill ja väl inte påstå, bor väl mest gammla människor här.

8. Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, engelska och lite tyska.

9. Vilka länder har du bott i?
Sverige, men de ska de bli ändring på!

10. Senaste piercingen?
Hål i öronen tog ja väl i 7an eller så

11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
I torsdags till Karlstad

12. Gay?
Nej

13. Har du däckat/spytt för att du druckit?
Vissa saker vill man gära glömma....

14. Har du äggat någon?
Nej

15. Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha nej

17. Har du varit på stranden?
Nej aldrig! Men jo..

18. Har du haft en stalker?
Om ja har!! Hon heter Ulla o följer efter mig JÄMT

19. Minns du dina/din musiklärares namn?
Börjar känna igen de här frågorna men jo vissa

20. Hur bra är din syn?
Kanon =)

21. Har du varit på ett party?
Ne va är de??

22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Ja verkligen!

23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Tjaa ja skulle bli lite förvånad vem du nu än är

24. Har du varit utomlands?
mmm

25. Har du sett din bästa vän naken?
Ja antar det eftersom vi haft idrott tillsamans i 10 år eller så

26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har bara varit på ett

27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Mycket arga

28. Var är dina syskon just nu?
Ja hon skrev precis att hon var på fotokurs, så i skolan

29. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Orkar inte skriva

30. Vem ringde dig senast?
Anton tydligen, klockan 03.20 i lördagsnatt ;)

31. Vilken tid gick du upp imorse?
typ hav 10

32. Vad ska du göra i helgen?
JA vet faktiskt inte, bara måndag idag ju

33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
orkar inte hämta mobilen, men nåt i stil med "ja jag hann precis"

34. När var du riktigt sjuk senast?
hmm riktigt sjuk, de kan ja inte ens minnas, men ja va rätt sjuk efter ayia napa va om ja inte minns fel?

35. Vem är den senaste kändisen du tog på?
haha jag har inte petat på så värst många kändisar :P

36. Vad finns i din bakficka?
Har inga just nu

37. Har du färglinser?
Nee, men ja om några veckor eller så kanske :D

38. Vad gjorde du klockan 2 inatt?
Sov

39. Vad är det första du gör på morgonen?
Går på toaletten

40. Vad ska du göra efter det här?
typ sova för ja känner mig verkligen inte 100..


/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0