Trött på allt...

Aa vad har jag gjort för att fira att det är min dag om 20 dagar nu då? Jo jag har druckit varm choklad och chillat framför tvn, it was niiice.



Har väl inte så mycket mer att skriva, allt känns värdelöst just nu, alla krafter till absolut allting har bara sugits ur mig.. Jag behöver förändring!! Jag är trött på allt & alla... Jag vill tro att det kommer att bli bättre när jag fyllt och jag kan hänga på stencoola statt, men jag vill ha nåt mer!! Jag vill bara ha studenten, sommar och flytt härifrån. Men ja vet att när ja fått de jag vill ha kommer jag ändå inte vara nöjd, då kommer jag sakna den här tiden och vilja ha nya förändringar, de är ju så man fungerar.. Men Varför kan inte jag bara förstå att de är nu jag lever och att man ska ta reda på den här tiden genom att glömma allt dåligt och bara vara glad? De är jul snart, jullov! Men inte ens de lockar, inte idag, men mitt humör svänger mer än en höggravids så imorgon ska ni se att jag är alldeles hyperaktivt glad, kan ju hoppas iallafall..

Jobbigt inlägg, men ingen tvingas läsa, jag tycker bara att de kan vara skönt att skriva ibland.. Skulle kunna skriva 5 meter till men man ska inte vara allt för personlig i sin blogg har jag lärt mig av en vis man./Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0