Merry christmas

God jul får jag väl lov att inleda med! Hoppas alla haft en lika trevlig dag som jag, med god mat, fina klappar och en kär familj =) Har faktiskt ägnat en hel del tankar åt de som har det mindre bra, egentligen tycker jag jul är en hemsk högtid med tanke på hur många det är som mår extra dåligt idag. Och jag vill även ägna en tanke för alla som är sjuka eller har förlorat någon i juletiderna, sånt borde inte få hända men tyvärr gör de det...

Men till min jul nu då, kollade på hitta nemo imorse, sen åkte jag och pappa o hämtade upp farmor och sedan blev det den traditionella julmiddagen, nästa år tycker jag vi ska käka nåt annat banne mig.. :P Sen blev det väl de gammla vanliga, Kalle anka, paradisask och sånt :P Vid 6 åkte jag till Emma där vi bytte våra julklappar och jag blev verkligen jätteglad och det var kul att se att hon blev glad för de hoppas ja hon blev =) När jag kom hem var det dags för julklappsutdelning, tog ända tills nu och nu är det ju egentligen Svensson svensson men jag orkar inte kolla på de iår, igen. :P Men här kommer lite bilder från idag. Åter igen God jul.


Vår gran med nästan alla paket under, de är då den är som finsast tycker jag, nu äre tomt..


Här äts det julemat


Den årliga bilden framför granen på Linda, Valter, mig och Zlatan


Tänkte visa mina klappar också =)
pyamas, träningströja, paraply, 4 par strumpor, 2 par trosor, 2 par strumpbyxor (Välbehövliga saker som är trista att köpa själv!)


Coctailglas, 2 st kosta bodaglas :D:D, Lasse Åbergglas till samlingen, 2 fotoalbum och från Emma är det torrschampo, ett superfint halsband och body butter =)

Volyme master, money money, tomte, ett armband, ett halsband och sist men inte minst biljetter till Stockholm till på Måndag och tunnelbanekort with my sister!! :D:D:D

/Maggan

Kommentarer
Postat av: Anna

herrejävlar i berget va mycke du fick! din bortskämda jävel ! ;D haha

2008-12-25 @ 13:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0