Idag o igår

Hej o hå! Har vart lite dåligt med bloggande men jag har ju mått lite sisådär, fast idag var jag i skolan och även hos Maud efteråt.

Skolan var så där som det ska så här innan jullovet, supersoft. Jag, Elinor, Madde, Anna och Kristin hade redovisning på ped. led. imorse HAHA, sämsta ever "Ehh, det enda vi har gjort är att fråga lite folk på skolan vilken deras favoritjullåt är, och eeh. här är resultatet!" Japp thats it, sen spelade vi låten som vann ;) Sen fick vi julmust och lussebullar som var en aning torra av en grupp, men det var allt trevligt =)

Efter skolan åkte jag och Anna till Gröna lycktan där vi skulle beställa tid för solsprayning, men trots att det finns med i deras brochyr så gör de tydligen inte de där! Blev så förbannad, har planerat sen jättelängesen att ja ska prova de nu över nyår o de! Aa så de var en besvikelse... Sen bar det då iväg till Madde, körde dit och det gick sämmre än sämst, hade lite feber när ja kom hem så jag skyller på de. Hos Madeleine bjöds det på baguetter och päronhalvor med aftereight, såååå gott! Fick även ett chokerande besked av Anna, HON HAR TAGIT KÖRKORT!!! Den jäveln har hållit de hemligt! Men GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!

Grattis bejb, som vi har väntat på detta!!!


Och grattis till körkortet Ulli gulli =)




Och som alltid när någon tagit körkort blir jag sådär extra sugen på att ta tag i körningen så jag åkte ut o for lite med mor nyss, var på Maxi också och denna gång gick allt bättre. Och nu är de Charterfeber som gäller offcourse.

Igår kväll kollade ja på Titanic också o ja måste bara säga en sak om den filmen, de måste ju banne mig vara en av de bästa filmerna som gjorts, jag älskar den! Har sett den en miljon gånger men den är alltid lika fin, lika spännande och lika rörande!



Långt inlägg de här/Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0