20e februari

Vissa dagar är verkligen riktiga bloggdagar, då man bara vill skriva ett nytt inlägg hela tiden och man känner sig superkreativ! Men andra dagar är de bara rena pesten att skriva man fattar lixom inte varför man har en tråkig skitblogg egentligen. Men iallafall jag har gjort en liten upptäckt här på min blogg och de är att söndagar är den dagen som jag har allra flest besökare, de följer verkligen ett mönster! Och de kan ju verkligen vara förståligt eftersom söndagar mest går åt till att dega och aa läsa andras bloggar då.

Annars så vill jag bara hälsa grattis till min underbaraste kompis Emma som fyller 18 år idag! Grattis Gerd! :)

image8

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack maggan!!!! :D :D

2008-02-20 @ 14:57:36
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0