äntligen snö!

Ännu en dag på jobbet avklarad, de va inte så farligt faktiskt för det var helt lagomt mycket med folk. Jag hade riktig tur som hade lyckats övertala mamma att komma och hämta mig för under dagen har det nämligen hunnit komma massor av snö! Snöar fortfarande så äntligen, nu lagom till att jag ska fara till snön så kommer det snö. Men det kommer antagligen försvinna lika snabbt som det kom.

Nu måste jag verkligen packa egentligen men är det någonting som jag avskyr så är det att packa så jag har bara skjutit upp på det i flera dagar nu.. Men de jobbigaste av allt är när man ska packa upp allt när man kommer hem, väskan kan stå i flera veckor på mitt rum! / maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0