Björn Gustavsson i melodifestivalen

Lät mamma klippa topparna på mitt hår alldeles förut, precis som hon brukar göra så de blir väl bra tänkte jag. Men ack så jag bedrog mig, på måndag får det lov att bli någon slags akutklippning förhoppningsvis!

Kollade aldeles precis på Björn Gustavssons lilla roll i melodifestivalen, han är verkligen så skön haha. De enda som var dugligt att se i de programmet iallafall. Var lite småkul förut, vi satt här i soffanoch helt plötsligt byttes det från ettan till norska mtv. Det blev tyst i rummet, blickarna drogs åt far som inte ville se på ettan, men han hade ingen fjärrkontroll. Till sist kollade vi på Valter och där låg han helt oberörd med fjärrisen under tasen. haha Go Valter! / Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0