Branäs,Hassan,Statiol,Mannagrynsgröt och Plugg

Eftersom ja inte skrev något igår tänkte jag börja med att informera lite om att gårdagen. Klev upp 04.50, packade lite och åkte sedan till skolan där två bussar som skulle ta oss till Branös väntade. Väl framme och väl i backen så säger jag bara att de var det isigaste underlaget jag någonsin åkt skidor på i hela mitt liv. Inget bra alls men dagen i helhet vart helt okej :)

Var riktigt trött o degig när jag kom hem men efter en duscha och lite vila åkte jag till Anna där Madeleine och Emma även befann sig. Vi gjorde de vi är bäst på, softa, hela kvällen typ. Plockade fram Hassan Mustaffan ett tag men vi börjar alla bli lite trötta på han och körsbärsdoften han utsöndrar. Blev en tripp till Statiol också för att handla lite levebröd. Och när vi senare skulle sova var det inte lätt säger jag bara ojojoj haha...

Idag var vi ju lediga från skolan så jag, Emma och Anna hade planerat in att åka till Karlstad men ingen orkade så vi har bara degat idag också. haha käkat lite mannagrynsgröt och vart ute o gått. Borde ha pluggat massvis idag men jag har inte orkat, somnade när jag skulle läsa i psykosocialtboken förut. Suck. Men de går nog bra ändå hoppas jag på!/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0