droger och våld

Ja då satt man här igen då kollar ut på en regning och tråkig kyrkogård.. De har vart en fin vinter.. Dagen har varit väldans seg, hade italienska på morgonkvisten sedan var vi på en föreläsning om droger och våld himla bra faktiskt, sen hade vi hål och sedan så var vi på ännu en föreläsning.

Ikväll har jag lovat att bara vara hemma, äta god mat och packa. Ska bli mysigt och jag måste verkligen gå och lägga mig i tid med tanke på hur lite ja sovit på sistionde och att jag ska upp o jobba imorn! Känns inte lockande att gå upp vid halv 7 även imorogon.. Men när jag jobbat klart o allt så bli de förhoppnigsvis nåt kul påhitt hemma hos Anna. / Maggan

Kommentarer
Postat av: Gördis

Moahaha, jag ska ta en låååång sovmorgon imorgon jag! Ska bli så härligt! ;D

2008-02-01 @ 20:42:35
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0