En helt vanlig söndag

god morgon god morgon! Nu har jag även fått lite sömn i kroppen eller vad man säger men ändå är jag jättetrött, förstår inte varför jag jämt är så trött..

Dagen idag vet jag inte riktigt hur den ser ut, ska nog läsa lite i någon av de TRE böcker som jag har att läsa ut innan typ vecka 12 eller nåt. Känner nog för att ta en promenad eller en joggingtur också. En film kanske man skulle kika på också, de va aslängesen om man bortser från dagboken för den räknas inte eftersom ja bara halvkollar på den jämt. Gäller bara att hitta en bra film för annars orkar jag aldrig kolla färdigt..

Antar dock att jag kommer fastna här vid datorn större del av dagen iallafall./maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0