Engelska...

Sitter i en datasal på skolan nu o degar sönder... Ska skriva på min filmrecension egentligen, men eftersom jag  har början hemma så orkar ja inte fortsätta.. Är grymt skoltrött och kan inte koncentrera mig på någonting alls... Men snart är det helg iallafall och imorn på ekonomin ska vi på musikal! De kan bli roligt iallafall.

Efter skolan tänkte jag gå och köpa något till min farmor och sedan knalla upp till henne :) Och sedan ska jag nog på träning så här efter en och en halv veckas uppehåll! Får se hur de blir.

Imorgon fyller Louise år, grattis grattis! Så vid 5 ska vi dit på lite födelsedagsfika. Sen på lördag blire jobb och på söndag ska vi göra ett nytt försök till Karlstad tror ja. Vore kul om man kunde hitta vårskor eller nåt kul där för våren är ju ta mig tusan snart här! Men nu kanske jag ska skriva nåt engelskt iallafall/Maggan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0