God morgon!

Är ovanligt pigg för att vara en jobblördag, brukar oftast gå o lägga mig igen när jag gjort mig iordning men idag satte jag mig här ett tag. Ska cykla iväg till Ejes om ca 10 min och de känns inte lockande för de ser kallt ut ute..

Gårdagen spenderades förutom i skolan hemma hos Louise som fyllde 18. GRATTIS Louise! Det var riktigt trevligt och hon och Rikard har så fint i sin lägenhet!! Man blir bara avundsjuk när man kommer dit. :P Ikväll hoppas jag faktiskt på en ledig kväll för de skulle verkligen vara skönt, har massa saker att ta i tu med som ja antagligen inte kommer ta i tu med hur ledig jag än kommer bli men ändå..

Måste bara skriva ner min goda hjärning på alla hjärtans dag i torsdags! Jag köpte gelehjärtan och en ros och gick upp till min lilla farmor med och hon blev så lycklig så ingen kan ana, de var jätteroligt att göra någon så glad :)
Jag klippte mig även i torsdags, så nu är håret jämt klippt, kortare och fräshare. Var lite snål/ekonomisk och gick på drop in klippning för 100 kr, men de blev ju bra ändå så varför inte? /maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0