Grattis om du orkar läsa hela!

1. Tre namn jag lyssnar till: Malin, Maggan och Nisse
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag ibland kan sprida glädje och de tycker jag om
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag kan vara så jävla elak och dryg ibland..
4. Detta är jag rädd för: Finns ett flertal saker, men att bli lämnad helt ensam och inte någon bryr sig..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: mat, ett gott skratt, en god natts sömn
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: göra de jag ska
7. Detta tycker jag om att göra: Träffa brudarna, shoppa, resa och bara slappa
8. Detta vill jag göra just nu: ta en sista minuten biljett till Mauritsius eler dylikt
9. Bästa känslan: glädje, alltså när man är så glad att man inte kan lägga av att le!
10. Värsta känslan: oro
11. Egenskaper du gärna vill att din partner har: omtänksam, snäll, rolig och allt de där
12. Är du kär just nu? nee..
13. Vill du gifta dig? Kaaanske
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: skulle kunna göra en grymt lång lista, men resa som satan, bli så där kär som dom bara blir på film och ha allmänt jävla kul!
15. Min käraste ägodel: Sladdernallen
16. Något jag vill ha i present: en resa till ett varmt land!
17. Detta har jag på mig just nu: Tshirt, trosor
18. Favoritkläder: hmm mina trasiga jeans tror ja bland annat iaf
19. Favoritdjur: Kanin
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: ja vet inte, lyssnar på de som är bra bara..
21. Favoritlåt just nu: typ ne fan ja vet inte, sätter bara på: spela upp alla när ja kommer till datorn
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Idrott/Italienska
23. Stjärntecken: Stenbck
24. En bok jag älskar: Gossip girl serien
25. En film jag älskar: Dagboken
26. Tv-program jag gillar: One tree hill, Gossip girl
27. Favoritdoft: har ingen favvo
28. Detta äter jag gärna: nummer 28 på Kina
29. Dricker helst: de är olika, men kallt vatten går alltid hem!
30. Favoritgodis: Lösviktsgodis!! fuck va sugen ja blev på de nu då..
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vart som helst bara de är bort!!
32. Färg på mina ögon: Svårt att säga, de skiftar mellan grönt o blått tycker ja
33. Min längd: 169
34. Jag tror på: att jag lever
35. Jag spelar: Harpan
36. Person jag beundrar: Gerd
37. Så här bor jag: I en lägenhet
38. Antal döda krukväxter i hemmet: ingen eftersom pappa vattnar med akvarievatten , prova de ;)
39. Det här tänder mig: svårt att säga
40. Det här gör mig avtänd: äckliga saker....
41. Favoritfärg: skiftar!
42. Favoritcitat: hmmm kommer inte på nåt direkt
43. En hemlighet jag vet: Om de vore hemligt skulle ja väl knappast skriva de här
44. Bästa present jag fått: Stjärta ;)
45. Senast köpta skiva: Måste ha varit sådan man bränner musik på :P
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: hmm inte äre dubbelhakan eller stjärthakan iallafall! ;)
47. Den kollar jag efter först när ja loggar in på msn: De är alltså inte bara ja som kollar efter nån särskilld? ;)
48. Udda förmåga/egenskap: Finns säkert endel men ja kommer inte på nåt direkt
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: Mullvad enligt Louise :P
50. Vad lyssnar du på just nu? tvn
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Ja har inte gjort ett jävla skit, skäms
52. Var är dina föräldrar födda?: Kristinehamn tror ja
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: ja vet inte men skulle behöva instalera word
54. Vilken är din favoritrestaurang? China garden
55. När badade du i en pool senast?: Var väl i badhuset med kolsn sist
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Ja i 3an spelade jag en tysk i pjäsen dummerjöns  haha
57. Hur många barn vill du ha?: Massor :D :D
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om?: vet inte
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: just de nästa gång får ja rösta, fast än vet ja inte på vad
60. Vad har du för TV-kanaler?: 1-6, mtv, eurosport,ztv,barnkanalen,kltv, kanal 9, tv4 plus
61. Har du åkt moped någon gång?: aa
62. Har du busringt någon gång?: japp
63. Har du fått felparkeringsböter?: Nej
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm?: nej aldrig!!
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt?: Torrevieja eller vare hette i Spaninen
66. Har du en egen trädgård?: aa
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Nalle Puh
68. Kan du alla orden i nationalsången?: vet inte
69. Badkar eller duschkabin? dusch
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? dagboken
71. Favoritpizza?: tomat ost skinka räkor :P
72. Chips eller popcorn?: Popcorn.
73. Vilken färg på läppstift använder du?: använder aldrig läppstift, undantag halloween o då vare rött missade väl ingen..
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: nej kan man de ? :D
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Nej :P
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Apelsinjuice.
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: hmmm Charlies med anna,emma och johannes kanske ? minns inte riktigt!
78. Favoritchoklad?: marabo mjölkchoklad!
79. När röstade du senast?: på vadå ?
80. Hur många personer skulle du kunna ge ditt liv för? ganska många!
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: jajemensan har en hel låda med plastpokaler minsann ;)
82. Är du duktig på matlagning?:mjaaa
83. Klarar du att tanka själv?: har aldrig provat
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på reklamteve? nee men man blir ju sugen ibland :P
85. Pepsi eller Coca Cola?: känner ingen skillnad..
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: nej
87. Vad var det senaste du handlade?: exotiska frukter, choklad havremjölk och exotiska frukter jouice
88. Har du kräkts offentligt? nej tack o lov
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? hatar såna frågor för allvarligt talat vet ja inte just nu :S
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?: ja faktiskt!
91. Har du ringt något betalnummer?: Nej
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Ja
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Min morfar kanske ja minns inte...
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: ne haha
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Tja va vill du
96. Vad har du i din väska?: Matteboken, matteblock, såna där solariumögon, ett läppsyl och säkert nåt mer men ja orkar inte kika, en liten spegel också ja, o en plånbok med 2 euro i!
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? släcker lyset
98. Antal personer du kan lita till 100 på? mjaaa ja vet inte riktigt faktistk..
99. Var hittade du den här listan?: nån grabbs blogg
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Gerd, Ulla och Louise :P


Kommentarer
Postat av: Emma

Grattis till mig, jag orkade läsa hela listan! :D Får se om jag orkar fylla i den nån gång också ;)

2008-02-25 @ 11:33:25
URL: http://eemmaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0