hassan

Då var vi påväg mot Tänndalen då äntligen! Mobilt bredband är något jag rekomenderar starkt för alla som har en bärbar, resan har inte känts alls så lång trots att vi har åkt dryga 40 mil. Sov himla skönt den första biten för i natt fick ja inte mycket sömn inte. Kommer sluta med att jag ser ut som värsta zombien eller något om jag inte börjar sova mera!

Gårdagen då. Vid 5 kom Linda hem så vi åkte o hämtade henne på stationen och sedan åkte vi och lämnade lilla Zlatan hos farmor som ska ta hand om honom när vi är borta (för er som inte vet så är Zlatan en riktig mördarkanin så jag är ytterst orolig för min lilla farmor!) Linda hade köpt en present i form av en liten fotboll till Zlatan, han blev jätteglad och han äger på fotboll ;) Även jag fick en present, ett jättefint grått linne från monki :) Sen runt 8 nån gång kom anna och steen och hämtade mig, sen plockade vi upp Tim och Röbbs och så åkte vi runt o fixade lite allt möjligt. Väl hemma hos Anna plockade vi fram vår nyinvesterade vattenpipa Hassan (har äntligen hakat på den trenden) De va jävligt najs tycker ja faktiskt, lite äckligt o så i början, men många timmar senare kunde jag göra ringar!! :D Senare under kvällen åkte även sing staret fram och jag är sm alltid obesegrad moahahaha ;) Men när klockan var cirkus 3 var det slut på kalaset för min del och jag åkte hem och sov ett par timmar.

Brukar aldrig skriva så här detaljerat men det bevisar väl hur urtråkigt det är att åka bil ändå...  / maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0