Karlstad

Gårdagen blev givetvis inte som planerat eftersom jag har allvarliga problem med att tacka nej till att göra grejer. Men det var tur att jag inte sade nej för vi hade en riktigt trevlig kväll hemma hos Gerd, jag, Madeleine och Anna. Kollade på Se upp för dårarna och dippade grönsaker. Dock blev jag och Madde vettskrämda när vi skulle åka hem, de stod ett gäng människor på stan och när vi åkte förbi hoppade de fram en galen människa o skrämde oss! haha Blev verkligen livrädd. :P

Idag kom Anna och Steen och hämtade upp mig vid matbutiken för vi skulle till Karlstad. Så efter att vi hämtat upp Gerd åkte vi till Bergvik och sedan in till stan. En trevlig tripp. Jag inhandlade faktiskt bara livsnödvändiga ting, ett par skor, nya pärlörhängen och ett par strumpbyxor.

Tack och lov att det snart är ny månad för då kommer det studiebidrag och lön. Och äntligen slipper jag betala av skulden på min jacka, har haft skuld på 500kr/mån i typ 4 månader nu!! Hmm vad ska man göra med de pengarna tro.. Tror jag ska spara en hel del på mitt så kallade resekonto för er som är lite nyfikna på att veta. Jag ska nog även shoppa lite tror jag, de va längesen, om man inte räknar med idag då. / Maggan


image6

Kommentarer
Postat av: Gerd

Fan vad snygg du är maggan! :D Och skorna också förresten! :)

2008-02-17 @ 16:47:08
URL: http://eemmaa.blogg.se
Postat av: Louise

Skitfina skor Malin! :D

2008-02-17 @ 20:21:44
URL: http://loaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0