pluggulp

Borde verkligen verkligen verkligen plugga men jag avskyr verkligen att plugga mest i hela världen typ.... Så jävla tråkigt o de fastnar ju inte iallafall och när man väl tar fram böckerna sitter man bara o tänker på massa annat. Har ekonomiprov imorn och naturkunskapsprov på fredag. Grattis till mig.

Istället för att somna framför läxböckerna har jag idag varit hemma i mitt riktiga hem och kollat hur den nya tapetseringen och de blir, och tapetserarna hade tagit fel tapeter!! Så de var vinrött i mitt rum istället för lila! Helknäppt men dom skulle göra om med en gång sån tur va :P Fondväggen var iallafall jätteläcker så de kommer nog bli kanonfint när vi får flytta hem igen! Sen kan ja ju lite indirekt skylla på Emma att ja inte har pluggat för jag har slagit in hennes presenter och lite sånt också. Jag älskar att ge bort presenter! :D

Längtar även som en galning tills på fredag, då är det äntligen sportlov!! Och så ska Emma och Anna Sofia ha födelsedagsfest, woho :D Temat Svart&Vitt, tänkte ha samma klänning som på nyår faktiskt, fast jag ska ha den utan axelband denna gång. Men nu sk jag nog hitta på ännu något annat som är roligare än plugg../Maggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0